- Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Bij verzending van materialen binnen Nederland bedragen de verzendkosten € 4,95. Bij verzending van materialen onder rembours bedragen de verzendkosten € 15,00. Bestelt u voor meer dan € 100,00? Dan is de verzending binnen Nederland gratis. 

Voor meer informatie over de hoogte van verzendkosten voor verzendingen naar het buitenland, kunt u contact met ons opnemen.  Zie voor de contactmogelijkheden het kopje 'contact'.

- Hoe kan ik betalen?

U kunt er voor kiezen om per bank vooruit te betalen. U kunt er ook voor kiezen om (gepast) contant te betalen als u de bestelling komt afhalen. U kunt betalen met Ideal. U kunt ook achteraf betalen door te kiezen voor rembours verzenden. In al deze gevallen brengen wij geen transactiekosten in rekening.

- Kan de bestelling ook opgehaald worden?

Ja, u kunt uw bestelling ook bij ons ophalen. Dit kan op ons ophaaladres in Sassenheim (Saksenhorst 12, 2171 VR te Sassenheim). Als u er voor kiest om de bestelling bij ons op te halen, dan betaalt u uiteraard geen verzendkosten en benaderen wij u als uw bestelling klaar staat.

- Kan mijn bestelling ook worden geretourneerd?

Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om zonder opgave van reden de overeenkomst te ontbinden en om uw bestelling – indien mogelijk in originele, complete en onbeschadigde verpakking – onbeschadigd te retourneren of te ruilen. Artikelen waarvan het zegel en / of de folie is verbroken, worden door Elektriciteitswinkel.nl niet retour genomen. U dient de retournering schriftelijk te melden. Dit kan via het kopje ‘contact’ op onze website, door een e-mail naar ons te sturen of door gebruik te maken van het formulier dat in de bijlage staat. U draagt wel zelf de retourkosten voor de bestelling. De retourbetaling zal binnen 14 dagen op uw rekening staan.

- Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Als u een klacht heeft, kunt u dit via het kopje 'contact', per brief of telefonisch aan ons doorgeven. Wij zullen uw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid uw klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Elektriciteitswinkel.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Download hier het retour formulier